tisdag 29 december 2009

Hestrabesök!

I går kom Smålands finaste till oss! Nina, Annie och Ville dök upp 10.20 och sen hade vi en heldag tillsammans=) Efter lunchen, som enligt Ville bestod av hamburgare igen, gick vi ut en sväng. (Ville har helt rätt, för vi har grillat hamburgare när de har varit här på sommaren....)

Lite innelek hann det också bli för alla barnen. Här leker Annie med Max en stund.
Julfika med lussekatter, pepparkakor, skumtomtar och choklad - mums!
Annie fotograferade dagens hetaste mammor! I alla fall den till vänster;-)
Som vanligt hade vi en härlig dag och timmarna gick också som vanligt för fort. Jag är innerligt glad för att ni kom hem säkert trots att väglaget spelade er ett spratt. Tusen tack för att ni kom, sms i alla ära men "live" är roligare=)
För min del blev det lite träning på Orbitrek och situps innan dusch och soffläge. I morse ställde jag mig på vågen och då kunde jag glatt se att vågen inte gått upp trots allt gott vi stoppat i oss över julhelgen. Lite träning till så kan man unna sig gott!
I dag ska jag köra till Systembolaget så det blir fixat, resten av dagen är ganska oplanerad. Markus vill leka med någon kompis så vi får väl ragga upp någon till eftermiddagen!

3 kommentarer:

  1. Gantofta och Hestras finest! :-D

    SvaraRadera
  2. Tack ska NI ha för att vi fick komma! Ni är underbara!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så mysigt!! Det var ju fasen att vi inte kunde vara med...
    Stor kram till er alla!

    SvaraRadera