söndag 27 december 2009

Resten av julhelgen!

I dag har vi varit hemma på förmiddagen och sen var det dax för middag hos svärföräldrarna klockan 14. När vi skulle köra såg jag att jag och grabbarna hade blivit "svartvita" alla tre!
I går körde vi till Väla en sväng, lite rastlösa efter hela juldagen hemma. Vi kom dit när de öppnade klockan 10 och där var väldigt mycket folk redan då, rean lockar! Vi fick bytat det som skulle bytas och sen åt vi lunch innan vi körde hem. Klockan 17 var det dax för julfest hos pappa och Lena. Som vanligt bjöds vi på supergod mat (i mängder) och det blev roliga timmar tillsammans för både Wii och biljardspel. Max somnade gott klockan 20.30 i gästrummet och det kändes som en stor seger då Markus aldrig lyckats somna borta som liten=) När vi sen skulle hem vid 23 tiden så gick det hur bra som helst att bära ut honom, även om han var vaken nästan hela bilresan hem. Det bådar gott inför fler läggningar borta!
Vi ÄR en stor familj=)
Max upptäckte pianot............
Pappa och Lenas julgran!
Tvångspussar min son!
Ellen myser med Milton.
Albin och Markus boxar i Wii!
Lena, Madeleine, Ellen och Malin. Det är lite svalt i "lekrummet" så därav filtarna...
Markus framför morfars whiskeyskåp=)
Lite kameralek....


Då var julen över och vi ser fram emot nyår, besök av Lilian och mina sista veckor hemma innan jag börjar jobba 11 januari. Fortfarande blandade känslor inför jobbstart, men det ska nog bli bra att komma igång med jobb igen och Max får leka och busa hos dagmamman med Markus=)

3 kommentarer:

  1. Jaså minsann, efter jul så blev det ett hopp till att nästa sak du ser fram emot är nyår, ingenting om att ni skulle få besök av smålänningar igår inte... Hpmf, hur ska jag tolka det??

    Jaja, VI hade iaf trevligt igår. ;-)

    SvaraRadera
  2. Oj då, sorry Nina! Detaljer, detaljer....men ack så viktiga detaljer!

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj morfars whiskey skåp ser fin fint ut:-)

    Kram Danne

    SvaraRadera