fredag 25 december 2009

Julafton 2009

Chokladtomtemys i soffan=)
Fika till Kalle Anka!
Originalfamiljen Johansson!
Nicke får paket av tomten!
Snören ÄR roligt!

Max har varit snäll=)

Tomten, Gabriel och Markus.
Max öppnar paket.
Virrvarv av paket, papper, snören och barn!

Markus bland julklappar.....
Max ska klippa gräset till oss i sommar.
Julmat i uterummet!
Lite lek till innan sängen kallar.....
Lycklig kille=)

Vi hade en superbra julafton med familjen! Barnen var nöjda och glada, vilket är det viktigaste=) Av min man fick jag en ny väska (kan INTE ha skötväskan när jag börjar jobba), örhängen och armband. Tack min fina familj för att ni finns!

I dag är det mysfaktor på HÖG nivå. Regnet öser ner så vi håller oss inne, bygger Lego, äter rester, spelar spel och bara är. Livet är gott=)

God fortsättning önskar jag er alla!

3 kommentarer:

  1. Tack för igår var jättemysigt,lugnt och skönt som det ska vara på julafton.. Kram Ella

    SvaraRadera
  2. Mysig julafton ni hade, kul att se så många foton! Max är så söt med sin lilla "ankstjärtslock" där bak. :-)

    Den där Darth Vadar får man akta sig för. Här springer en muskulös Spiderman och Törnrosa omkring mest hela tiden. ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Mysigt, mysigt :-)
    God fortsättning, finaste du!

    SvaraRadera