måndag 7 december 2009

Lycka

För mig är det lycka att vakna med båda barnen intill mig i sängen, mycket kel, kramar och sparkar=) Sen att se barnen leka, Markus drog runt Max i den här baljan och sen blev han "dumpad" i ett hörn.....

Jag lämnade barnen kl 9.30 hos världens mest rara, omtänksamma och goa dagmamma som finns. De fick reflexvästar på sig, Markus cyklade med kompisarna och Max hamnade i vagnen bredvid kompisen M. Trygg och lugn kunde jag köra vidare, en sväng till Väla och en runda inom jobb. Kändes faktiskt ok i dag när jag var där och fick lite "smak" på jobbvärlden igen=) Blir nog ok att börja jobba i januari, även om jag trivs bra hemma.

När jag hämtade Max fick jag en rapport: Max skrek inget alls i dag när jag körde, han åkte vagn utan några problem (första gången han delar vagn med någon ju!), åt massor med middag, gnällde inte när alla ytterkläderna skulle på och somnade sen gott utan att Ingrid behövde dra vagnen fram och tillbaka. HELT underbart att det går så bra och nu sover han bara en gång om dagen vilket underlättar mycket. Lycka.

På jobb låg där årets krans som Lena gjort. Jag är övertygad om att vi varje år har Gantoftas (tror nog Sveriges) finaste krans! Hon gör olika varje år och dekorationerna varierar. Spana in skidorna=)


Lycka är att ha det så bra som vi har det - varje dag=)

3 kommentarer:

  1. Underbart... kan inte bli bättre :-)

    SvaraRadera
  2. Så bra att det gick bra hos I idag. Tack för fotot på mobilen. Kanonfin krans, L är verkligen duktig!

    SvaraRadera
  3. Så skönt att det går så bra för Max!!
    Njut lite extra mycket av inskolningen nu... så här mycket egentid lär du aldrig få igen ;-)

    KRAM!!

    SvaraRadera