måndag 3 maj 2010

Beach 2010

Visst är det lite lustigt att man ofta pratar om "Beach...." och årtalet efter - som en måttstock över hur man ska se ut och NÄR man ska vara i form! Visst är det lite skämtsamt men det är ju när alla kläderna ska läggas som man synas i sömmarna (mest av en själv).

Jag har druckit mina dietsmoothies/shakes till lunch förra veckan men ätit andra mål som vanligt och det hann bli både pizza och kalas under veckan. Det blev -0,5 kg förra veckan och det är jag helt nöjd med. Det är EN vecka och ETT mål utbytt, jag har unnat mig både det ena och det andra av godsaker. Men framför allt känns det lite nyttigare och magen är inte lika uppsvälld under dagen. I dag blev det gröt hemma klockan 7 i morse, en shake klockan 9 (i stället för smörgåsar till frukost på jobb), tonfisksallad till lunch och sen middag hemma med familjen.

Jag var sen ute och sprang 3,5 km, vilket jag är lite extra stolt över att jag orkade hela rundan=)

Nu är det Hollywoodfruarna och några After Eight på bordet. Japp, livet får inte bli chokladlöst får DÅ kan jag lägga allt vad dieter heter åt sidan;-)
Och till beach 2010 ska jag hoppa runt i den här som Nicke köpte till mig i går!
Visst är den cool! Inköpt på Stadium och märket är Warp.

5 kommentarer:

  1. Helt rätt inställning vännen och en väldigt fin bikini!

    Vilken fin bild det är på dig o nicke i "början"

    Ha det bäst!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jättefin bikini:-) Grattis till -et..

    SvaraRadera
  3. Dom flesta tänker på vad dom äter mellan jul och nyår när man borde tänka på vad man äter mellan nyår och jul...

    Riktigt snygg bikini!

    Kämpa på! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag tänker inte "beach" hit och dit - eller jo, på ett sätt gör jag det för jag tänker "beach" hela året runt, varje år. Jag har aldrig och kommer aldrig gå in extra hårt för att få till formen inför en sommar, jag satsar på att försöka vara i så bra form som möjligt jämt.
    Därmed inte sagt att jag aldrig unnar mig saker, det gör jag hela tiden, i lagom dos. Det mår kroppen bäst av. :-)

    SvaraRadera
  5. Du kommer ju att bli farlig på "Beachen"... Super fin bikini. Själv får man väl ha sopsäck. Haha

    Kram på dig/ L

    SvaraRadera