fredag 21 maj 2010

Veckans siffror!

-0,7 kg
-1 cm

Nu har jag gått ner 2,0 kg och fått bort 5 cm på magen! När jag mätte magen och såg veckans mått så blev jag nöjd. Sen när jag höll ut de 5 cm som jag tappat och såg hur mycket mer mage jag har haft, ja...då höjde jag faktiskt på ögonbrynen en smula. Det är ganska mycket mer plats på måttbandet när jag faktiskt höll mitt startmått och kikade på all plats som 5 cm faktiskt ger=)
Om ca 0,5-1 kg så är jag tillbaka där jag var innan jag fick Max och det känns som ett härligt mål!

I dag är det fredag och helgen står för dörren. Jag jobbar till 14.30 och Nicke är som vanligt pappaledig med grabbarna. När jag slutar tänker jag och Max köra och köpa sommarblommor till alla krukorna i trädgården och Nicke och Markus ska fixa bmxhjälm till Markus. Sen blir det tacos med familjen och Julia ska även kika ut. Tydligen är det en stor bilträff i Helsingborg i kväll, mängder med stylade bilar och bilder ska tas för någon tidning om jag förstått det hela rätt. Nicke ska ta med Markus dit i kväll eftersom det börjar redan klockan 18.

Ha en härlig helg mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Grattis till fina resultat - kul att få ett kvitto på att ens ansträngningar bär frukt!

    SvaraRadera