söndag 30 maj 2010

Mors dag med bmx!

Inget slår att få vakna upp och få sängen full med goa barn=) Det är ju mors dag i dag och av Markus fick jag en teckning där han har målat hur han och jag badar i poolen!

Nicke hade hjälpt barnen lite och köpt nya löparskor till mamma=)
I dag var det dax för deltävling 2 i Svenska Cupen i Malmö. Nicke och Ella i samma heat, lika glada båda två som alltid=)
Markus balancerar cykeln koncentrerat....
No comment......
Max sov i nästan två timmar och det passade bra eftersom regnet kom strax efter lunchtid.
Medaljdax för Markus!
Och medaljdax för Nicke!
Ella fick också sin!
Vi kom hem runt 15 tiden och sen fick jag också sitta på cykel, dock kommer jag inte framåt när jag cyklar på min i källaren=) Blev 30 minuter spinning och magträning innan dusch och lite god mat med familjen. Vi avslutade mors dag med jordgubbar och vaniljglass innan grabbarna hamnade i säng.
Max står dock igen och skriker i sin.....*grrrrr*......Han är helt hopplös på att somna och när han väl gjort det så vaknar han flera gånger/kväll. Blir inte mycket lugn och ro för dessa föräldrarna.
I går kom han inte till ro förrän klockan 22.30........vill slippa den reprisen i dag helst!
Stor kram till min egen fina mamma i dag!

5 kommentarer:

  1. Grattis på mors dag min vän!
    Vilka fina skor grabbarna fixat till dig. Tack för senast.
    Stor kram // Johanna

    SvaraRadera
  2. Vilka grabbar du har :) Ser verkligen roligt ut, vi får åka och titta nån gång. Härligt med morsdag. Själv fick jag present på sängen och det var ett stort paket... en ny nack kudde!! Behövde jag verkligen men man blir ju aldrig färdig att fixa själv.

    Nu är det snart semester:)

    STor Kram L

    SvaraRadera
  3. Det blir intensiva helger när det är tävling i dagarna två, men det går ju bra för grabbarna och ni gör ju det till en familjeaktivitet så då är det ju bara roligt! Kul att Ella också fick medalj! :-)

    SvaraRadera
  4. Så roligt det var att se Markus (och Nicke såklart) in action! Han är jätteduktig och Hannes var impad :-)
    Och det är inte fy skam att få en Emiliados sådär helt oplanerat en söndag. Det tackar jag för :-)

    SvaraRadera
  5. Vi var så glada för att ni kikade förbi!!

    SvaraRadera