fredag 14 maj 2010

Hostig fredag

Då har bacillerna även hoppat på mamman i familjen - hostan är ett faktum. Men konstigt vore det nog annars med tanke på att barnen hostar konstant! Max har sovit intill mig varje natt nu när han varit sjuk och det hostas rakt i ansiktet med ca 10 cm marginal fram till mig.....

Jag ställde mig på vågen i morse och denna veckan har resulterat i -0,3 och -1 cm. Så totalt har jag tappat 1,3 kg och 4 cm på magen=) Det är lite roligt att jag själv gläds åt mina minus men när jag läser siffrorna med "andra" ögon så ser det kanske inte så mycket ut. Men nu har ju jag inte så många kilo att bli av med och skulle det gå fortare får jag nog sluta äta helt, vilket givetvis inte är något alternativ;-) Jag kan dock ärligt säga att jag kommer ha en annan syn på bantningssiffror i fortsättningen, det är väldigt svårt att gå NER i vikt och behålla det, det krävs mycket! Jag har tränat varje dag i två veckor men ändå stoppat i mig lite onyttigheter. Utan choklad kan jag icke vara=)

Ha en härlig fredag mina vänner!

5 kommentarer:

  1. Tycker att du har lyckats jättebra med dina siffrer/mått:-) Hoppas att hostan ger med sig, det e så tröttsamt för kroppen att hosta hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Hoppas din hosta inte blir lika segdragen som barnens. Krya på dig och återigen bra jobbat med siffrorna!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Har försökt kommentera från mobilen men det verkar inte fungera! Vill bara säga att du är grymt duktig!! Chansen att din viktnedgång håller är gigantiskt stor då du inte späker dig utan lever ganska mycket som vanligt! Jag är jätte imponerad!! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Anonym - vem är du? Glöm inte skriva namn när ni loggar in anonymt=) Tack för dina fina ord, det får mig ännu mer motiverad!

    SvaraRadera