torsdag 16 september 2010

Finn ett fel!

I morse var jag väldigt trött när det var dax att gå upp klockan 6. Max är bökig på nätterna, drömmer och skriker till ofta samt hostar lite då och då. Dagtid hostar han dock inget, så jag hoppas att det är en förkylning-light denna gången.

Vi hade kundbesök på jobbet i dag, det är alltid roligt att få prata lite med dem vi dagligen har kontakt med på telefon. När jag slutade jobba så körde jag direkt inom affären och sen hämtade jag upp Markus först och sen Max. Markus ville leka med en kompis från klassen i dag, de har inte lekt tidigare, så C kom till oss och var här några timmar. Alltid roligt när de leks för fullt!

När C hade hämtats så gick jag och grabbarna bort till lekplatsen och där vid den stora gräsmattan spelade vi fotboll en stund tillsammans. Sen började det regna och det var lagom att gå in och fixa middag. Nu sitter grabbarna i badet tillsammans och sen ska vi minsann mysa med pop corn i soffan. Vem säger att det man inte får lyxa till det en torsdagkväll?

Pssst......när jag kom hem så låg det en stor kartong och väntade på mig. Nicke har köpte SUPERSNYGGA svarta stövlar till mig i dag. Japp, rätt storlek och allt!

Finn ett fel på bilden! Vinnaren får äran att beskåda dessa snyggingarna på mig under hösten=)

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Tycker det ser ut som om larmet sitter kvar på ena stöveln?

    Snygga är de i varje fall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, larmknappen...Snygga:-)//Lina

    SvaraRadera
  3. Vi har också haft torsdagsmys idag med film och popcorn!

    Snygga stövlar! Var har han stulit dem?? ;-)

    SvaraRadera
  4. Ni har helt rätt töser - larmknappen! Tur vi har kvitto....

    Nina - jag tror du nämnde pop corn i ditt mail i dag och då tänkte jag att det passar i Skåne också i kväll=)

    SvaraRadera