fredag 3 september 2010

Paparazzi?

På jobb har vi digitalkameror som vi använder för att ta bilder på skador på containrarna. En av dessa låg på mitt skrivbord och jag såg inte att en chaufför tog den och började ta bilder! Nåja, han är bara en väldigt snäll och trevlig karl så jag behövde inte känna obehag;-)

"Oj då - här blir man fotograferad!"
Nu vet jag hur kändisarna känner sig.....man är alltid påpassad och vet ALDRIG när en bild tas!

Nu ska jag jobba sista timmarna på jobb och sen köra hem till min älskade familj. Nicke och Max har varit lediga i dag och Markus på skolan 8-11.15. Nicke har hunnit med att storhandla och nu i skrivande stund är han på "kvartsamtal" med Markus lärare. De ville ha möte tidigt så att både vi och de kan prata lite om Markus, sådant som vi kanske vill att de ska veta och vi får ju reda på hur det går för Markus så här långt. Nickes föräldrar ställde återigen upp och är hemma med grabbarna medan Nicke är där.

I eftermiddag drar operation "byta-rum" igång och vi lär få bära massor....Men det ska bli roligt att göra om där hemma och spännande att se hur barnen tycker om de "nya" rummen! Och så ska vi äta tacos.....det var ett tag sedan nu=)

2 kommentarer:

  1. Låter som ni ska ha en mysig fredag:)Kram Ella

    SvaraRadera
  2. Det märks att du inte blivit utsatt för så många paparazzis för du ser ju riktigt glad ut jämfört med hur kändisarna brukar se ut när de fångats på bild! ;-)

    Spännandet att höra om kvartsamtalet och även att få se foton på rumsrokaden vad det lider!

    KRAM

    SvaraRadera