torsdag 23 september 2010

Jobbvy!

I morse när vi skulle gå till skolan med Markus så tog jag den här härliga bilden på grabbarna. Lite morgontrötta i ögonen, en sval morgon med solstrålar som letar sig fram. En guldstund helt enkelt!

När båda barnen var lämnade så körde jag till jobbet som vanligt. Varje morgon när jag kör ner mot hamnen så ser jag en gigantisk stack med containrar och tänker "tänk om de behöver få ut den i mitten...." Kan ni se hur många det står i stacken? De är dessutom staplade tre högt...
I eftermiddags när vi kom hem så begav vi oss ut på vår 4,1 km runda tillsammans. Dock hann vi bara en liten bit när Max tyckte det var en bra idé att fixa en bajsblöja.....Nicke gick hem med honom så fortsatte jag och Markus. Jag sprang halva och gick halva, så det blev ett lagom svettigt pass med motion.
Nu myser grabbarna med lite pop corn, Max ser på tv och Markus gör sin tretusende teckningen för den här veckan=) Duschen kallar på mig och sen blir det "Idol" på tv när grabbarna lagt sig!

4 kommentarer:

  1. Det var exakt angivet, inga ca 4 km där inte utan 4,1 km minsann! ;-)

    Ha en härlig fredag, vännen!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Den är ju exakt uppmätt av Julia med iphonen! Därför så vet ju hon exakt vilken jag menar då=)

    SvaraRadera
  3. Oh vilken mysig morgonbild!!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också den bilden=) Vem är nu "anonym"? Ni får inte glömma skriva era namn, annars blir jag så nyfiken;-)

    SvaraRadera