tisdag 21 september 2010

Ryggont!

I går när jag lyfte Max så smällde det till i ryggen och gjorde oerhört ont! Sen har detta hållt i sig och det har varit allt annat än skönt kan jag intyga=( I dag hade jag en massagetid inbokad sedan länge och det passade mer än perfekt att få den i dag. Det gjorde väldigt, väldigt ont när hon masserade och hon sa att det är ryggskott jag åkt på. Vid ryggskott så krampar musklerna och blir stenhårda, vilket är fallet med min vänstra ryggsida.

Men det känns faktiskt lite bättre efter massagen och jag har en tid till i nästa vecka. Om det blir för tufft så kan jag ju alltid längta hit........

www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/kolymbia/blue-village-atlantica-aegean-park/?season=sommar-2010

......vi har nu bokat en vecka hit i september nästa år!

4 kommentarer:

  1. Hörru du du, din stackare. Om jag inte minns fel så var det du som sa till mig (med sträng röst) att masa mig iväg till kiropraktern när jag var illa däran förra året. Tycker faktiskt du ska göra detsamma. Ryggskott skojar man inte bort och även om massage är bra så behöver du kanske knäckas också. Vänta inte för länge!

    Krya på dig, vännen.
    Kram!

    (NICE HOTEL!!)

    SvaraRadera
  2. Det är inte roligt med ryggskott och har man väl fått ett... Nej nu ska jag inte måla f** på väggen! Hoppas du blir av med det fortare än kvickt och att du slipper vidare ryggproblem nu på ett tag. Kram!

    SvaraRadera
  3. I hear You girls! Massören ungefär "det är en form av ryggskott, musklerna krampar när man får ryggskott". Jag har inga problem med några kotor, det sitter muskulärt. Men det är aldrig fel att gå till en kiropraktor då och då. Borde sköta ryggen bättre än vad jag gör....!

    SvaraRadera
  4. Krya på din rygg och va härligt med en bokad resa!!

    KRAM

    SvaraRadera