fredag 24 september 2010

Tips!

Jag har under en lång period varit väldigt trött på allt vad matlagning heter och haft noll inspiration i köket. Men så i går gick jag in på ica.se och började titta på deras "billiga vecka" och veckomenyer som finns där. Waow med inspiration jag fick!! Har skrivit ut massor med recept och i morse var jag och Nicke på Ica Maxi och handlade hem varor för att kunna göra dessa recept kommande veckan!

www.ica.se/recept?recipeid=712849

www.ica.se/recept?recipeid=381122

www.ica.se/recept?recipeid=550420

Några som jag ska prova de kommande dagarna=)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar Icas receptbank skarpt, perfekt när man inte har inspiration till veckomenyer och att allt ska gå snabbt att laga till eftersom barnen är allt som oftast vrålhungriga när jag hämtar dem på fritids!
    Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vi har också testat några av recepten från "billiga veckan". Jättegott och fräscht!

    SvaraRadera