onsdag 8 september 2010

Rummen!

Nu i kväll när jag och Markus hade krupit ner i hans säng så läste jag ett kapitel i den senaste Bamsetidningen för honom. När det var gjort så läste HAN ett kapitell för mig! Han är verkligen duktig på att läsa och det var mysigt att ligga där och lyssna på honom=)

Har ju lovat några bilder på de nya rummen så det är ju bäst att jag gör det då=) Dock är vårt nya "lilla" sovrum i källaren (32kvm) inte färdigt, har ej satt upp alla svarta ramar med foto, tavlor etc. Men jag älskar det svarta golvet till vår svarta säng!
Markus rum!
Max "rom" som han säger!
Det känns superbra att vi äntligen löste "rumproblemet" i vårt inte så stora hus. Max vaknar som vanligt någon gång under natten och då går vi och hämtar honom till vår säng och han somnar om gott som vanligt. Förresten....den grabben kan somna lite hur som helst.....

I dag lutar resan åt Turkiet.....(tack för sista tipset Tessan) och vi får väl se om det blir det. När jag ringde i dag för att ställa några frågor så fanns det TRE rum kvar i oktober 2011.......

7 kommentarer:

  1. Haha goa ungen!
    Rummen blir så fina! Men just nu leder Markus rum tycker jag ;-) Så tufft!

    SvaraRadera
  2. Ska ni åka till Turkiet med familjen så ska ni åka till Side, jag har åkt till turkiet i 17 år så har du frågor, fråga mig =) Haha!

    Johanna Pedersen,Ellas kompis

    SvaraRadera
  3. Nej vi ska till Alanya,det blir jättebra:)

    SvaraRadera
  4. Så fint!! Man blir ju sugen på att göra om när man ser dessa fina bilder.

    Stora kramen till dig/Louise

    SvaraRadera
  5. Det blev verkligen kanonbra:-)

    SvaraRadera