onsdag 1 september 2010

Fruktstund har guld i mun!

Vy från mitt skrivbord ca 14.00 i dag!

När jag hämtade Markus på fritids i dag så blev han ledsen - för att jag kom! Han ville leka mer och tyckte inte att jag ska komma när han leker. Bättre betyg kan väl inte fritids få, eller hur? Härligt att han trivs så bra där, det blir skönt för mammahjärtat=)

Vädret har varit underbart i dag också så jag och grabbarna begav oss ut på en runda i dag med. Det blev "grusvägsrundan" i stället för skogen, roligt att variera oss lite! Markus plockade majs vid fältet, dock inte mogen än.
Max sitter glatt i sin vagn på våra rundor!
Vi hälsade på hästarna!
Markus har lite bråttom ibland och då är det bra att lägga in extra växel och springa lite!
Denna rundan är ca 3,5 km tror jag och när vi avverkat den så stannade vi på lekplatsen och Max fick busa av sig lite.
Jag och barnen har hållt oss inne resten av kvällen, ätit middag i soffan vid tvn, suttit och ritat, grabbarna badade tillsammans och sen läste jag länge för Markus innan han skulle sova. Jösses så lyckligt lottad jag är som har så fantastiska grabbar! Älskar er av hela mitt hjärta.

4 kommentarer:

  1. Haha, tänkte: Hur missade jag att hon åt det. Men sen kom jag på det :P Bra koll man har ibland. ;-)

    Blev löpbandet ändå ikväll :-D

    SvaraRadera
  2. Hannes blir också lite småtjurig när jag kommer för att hämta. "Kommer du reeeedan...?" Och så är klockan kanske 15.30. Men det är härligt att de trivs :-)

    SvaraRadera
  3. Ha, ha...du var på andra höjder då syrran!
    Gott jobbat!

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft en toppen eftermiddag/kväll - underbart!

    Kram

    SvaraRadera