lördag 25 september 2010

Mina manekänger!

I förmiddags körde vi ut till Väla med grabbarna, de behövde lite av varje och en shoppingrunda stod på schemat. Vi gick till vår favoritbutik Stadium och shoppade loss - till bra reapriser=)=)
Markus fick en ny fleece och nya skor:
Max fick också en ny fleece! Han fick även en Everest jacka, men jag får vara nöjd med en bild på honom i alla fall;-)
Markus fick även denna Everest jackan!
Roligt när man hittar snygga, bra funktionsplagg till nedsatt pris! Deras fleece och Markus jacka var det halva priset på - me like!

Jag och Markus var på simskolan kl 15 som vanligt och sen när vi kom hem så var det bara att packa i hop oss och åka till Marie, Magnus och Ellinore. Ett par vänner till var där och vi grillade, åt gott och fick pratat en del i kaoset som våra barn skapade. Full rulle hela kvällen kan jag lova;-) Men lite mys med kattungarna hann de med ändå!
Marie har nu bara några veckor kvar innan bebis kikar ut, vi är såååå nyfikna på om det blir en lillasyster eller lillebror till Ellinore!
Jag försökte få till en bild på Max och Ellinore tillsammans men det var nästan omöjligt. De har ju träffats sen de var riktigt små och vi hade våra mamma-barn-träffar då vi var föräldralediga.
Tusen tack Marie för en supertrevlig kväll! Nästa gång vi träffas är ni fyra=)

1 kommentar:

  1. Vilka fina mannekänger! :-) Ja visst blir man nöjd när man hittar bra kläder till bra priser!?

    SvaraRadera