tisdag 14 september 2010

Kommungubbar!

För någon månad sen var kommunen i byn och grävde upp lyktstolpar för att göra vad de nu behövde göra....Nu ser vår häck ut så här och jag har mailat en kommungubbe om detta och givetvis klagat på att det nu ser ut så här:

Till svar får jag att "entreprenören" har inte orsakat detta. Eh....vem har annars grävt upp, lagt massor med jord på buskarna och lämnat det så här? Ett ufo? Gissa om jag blev tokarg och han på kommunen fick fiskarna varma. Nu återstår det att se vad han svarar på det jag skrev i dag!
I kväll har jag varit hemma hos Louise på en barnklädesvisning av märket Pomp de lux. Detta märket har jag aldrig tidigare stött på så det var roligt att få se lite "nytt" och träffa massa goa tjejer. Det blev inga inköp eftersom det inte föll mig i smaken till grabbarna, hade nog varit lite annorlunda om jag hade haft tjejer, för de kläderna föll mig mer i smaken. Så det blev en billig, men supertrevlig kväll=)

1 kommentar: