tisdag 31 augusti 2010

Skogsrunda!

I eftermiddags tog jag och grabbarna en 4 kilometers runda i skogen! Det blev både powerwalk och löpning, men det är inte helt lätt att springa med Max vagn (knappast någon löparvagn) och det är rejält backigt i skogen. Superhärlig stund med grabbarna! Jag tog några bilder med mobilen och inser att jag måste bli lite bättre på att använda den, det blir ju ändå ganska bra bilder!


När vi kom hem blev det lite magträning, Max ligger på golvet bredvid och "tränar" han också=) Resten av kvällen har vi myst här hemma och jag gjorde ett "röjartag" bland alla leksaker. Kan leksaker föröka sig?

5 kommentarer:

  1. Jepp! Dom är hermafroditer! :P Dom sköter det själv.

    SvaraRadera
  2. Ok....då ska jag INTE köpa hem fler;-)

    SvaraRadera
  3. OM dom kan!?!? Förstår ärligt talat inte hur det går till...

    Jag tycker att vi plockar ur Ebbas låda som hon har i vardagsrummet men den är ändå alltid smockfull...

    SvaraRadera
  4. Mysig runda du och grabbarna fick! Jag tar alla foton med min mobil och utomhusfoton blir jättefina. :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag vet att du får fina bilder så jag blir lite inspirerad att använda mobilen lite mer till det. Den är ju ändå alltid med!

    SvaraRadera