onsdag 30 september 2009

Hemmafru

I dag har jag känt mig som en riktig hemmafru. Dagen började med att vi gick och lämnade Markus hos Ingrid och sen promenerade jag till affären. När vi kom hem så somnade Max i vagnen och jag dammsög och torkade alla golven. Sen har jag bakat en kaka till mammaträffen i morgon, förberett pajen till middagen, fixat lunch till mig och Max, hängt upp tvätt och plockat här hemma. Jag skulle nog klara av vara hemma lite längre än till januari - men det är så jag känner nu. Fråga mig då om jag känner samma;-)

I dag fick vi fotot som togs uppe på dagiset för någon vecka sen. Spana in alla fina barnen! Jag är så glad att Max kunde vara med, för det lär ju vara enda gången jag får båda mina grabbar på samma bild=)


I eftermiddag var jag och Max ute i trädgården och han fick sitta i sandlådan och leka en stund!

Klockan 19.30 ska jag i väg och träna. Ska bli härligt att få svettas lite och känna musklerna bränna=) Hoppas bara att jag inte får allt för ont i mina knä. Tjat, tjat om knä....men det gör mig arg att jag ska börja få problem igen!

4 kommentarer:

  1. Jättefint foto på barnen! Från Markus håll blir det tripp, trapp, trull, trull och så trull igen. :-)

    Hoppas knäet är snällt mot dig idag på träningen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. åååhhh! Så bra bild!!! Kan du beställa en kopia till moster??

    SvaraRadera
  3. Jag får kolla upp det Julia! Vi fick ju våra i dag, Ingrid hade hämtat dem på dagiset.

    SvaraRadera
  4. fint kort:))han satt ju bra där Max.. kram Ella

    SvaraRadera