tisdag 8 september 2009

Sandlådepremiär!

I dag lämnade jag Markus hos dagmamman klockan 9 och gick sen en lång runda med Max i vagnen. Det var "Skoljoggen" i dag så Markus & co skulle sitta på Ingrids framsida med fika och se på och heja på alla som sprang förbi. Jag blev inte ensam på grusvägen utan efter en stund kom den ena ungen efter den andra springande förbi=)

Jag och Max var på Ica Maxi en liten runda och jag handlade bla lite inför fredagens kräftskiva. Ska bli så roligt att få partaja lite med goa vänner=)Det blev lite lunch för mig och Max men han har inte varit sitt rätta, pigga jag i dag, utan ganska mycket gnäll och humör! Men efter lite vila så var det en go unge igen som fick sin sandlådepremiär:




Nåja, Markus har varit i sandlådan förr men njöt av bara fötter i sommarvärmen som varit i dag!

Markus har bjudit på några härliga kommentarer i dag. När vi kom in från lekplatsen så gick han in och tvättade händerna och det blev helt svart i vasken. Då säger han: kolla mamma, massor med svininfluensa!

Nu sitter han och ser "Vad blir det för mat?" med Per Moberg och då säger han: åh vilken god mat mamma, kan du göra det någon dag?

Nu ska vi se Idol!

4 kommentarer:

  1. Den där svininfluensan kan visst se ut hur som helst :-)

    SvaraRadera
  2. haha han är för go med sina kommentarer:)Ella

    SvaraRadera
  3. Härliga foton på Max i sanden - tro sjutton han är nöjd, så länge som han har väntat på denna stund! ;-)

    Hoppas träningen ikväll var minst lika skön som sist!

    SvaraRadera