torsdag 24 september 2009

Mamma-barn-träff

I dag var det dax för träff med mina lediga favoritmammor=) Dock var Ellinore sjuk så Marie var inte med i dag, men i stället har vi fått tillskott av Helen och Ebba! Nu när Stockholmstjejerna äntligen bor i Skåne så kan vi mysa med barnen under vår föräldraledighet.
Vi skulle varit hos Johanna, men då hennes make blev sjuk så tog vi träffen hos mig i stället. Vi har som vanligt haft många, härliga timmar med barnen. Det blev korv med bröd till lunch och sen fruktsallad och glass till fika. Tusen tack tjejer för en härlig dag med er!

Ava, Max och Ebba! Vilka goa ungar vi har!!
Max och Ebba busar på golvet. Ebba är minstingen med sina 9 månader.
Max och Ava äter lunch!
Finaste Ebba!
Ava mutas med korvbröd av Johanna!
Ebba och Helen - tjejerna som vi håller på att forma till Skåningar! Fast de får nog vara hälften-hälften tycker jag=)Ebba bjöd pusskalas!

2 kommentarer:

  1. UNDERBARA bilder! När Ebba sitter själv i stolen skulle man kunna ha en pratbubbla som säger: Eh, talking to me?! *hihi*

    Det var verkligen en toppendag!! Jag är så glad att jag har er :)

    Kan som sagt inte vara med nästa vecka, men veckan efter kan vi jättegärna vara här hemma!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det är bara att "sno" hem bilderna härifrån! Det var supermysigt att ha er här i dag, som alltid=) Vi är så glada för att äntligen ha er här i Skåne, kan bara säga det igen!

    SvaraRadera