onsdag 30 september 2009

Siffror

1 - fyller Max nästa vecka.
2 - barn har jag.
3 - grabbar finns i huset.
4 - är vi i min älskade familj.
5 - år är Markus.
6 - har vi nog för lite om vi ska vara ärliga.
7 - par nya strumpor med veckodagarna på har Markus fått.
8 - cyklar står det i vårt garage.
9 - år har vi varit gifta.
10 - oktober ska vi ha kalas för Max.
11 - stycken strumpor ska sorteras - alltid en udda.
12 - miljoner önskar jag att jag hade på banken.
13 - veckor till sen är året slut.
14 - december fyller jag 34.
15 - år har jag haft mitt körkort.
16 - är nog antalet pärlor jag dammsög upp nyss.
17 - år har vi snart varit tillsammans.
18 - trodde nog tanten på Systemet att jag är när jag fick visa leg i går.
19 - nya teckningar har Markus ritat den senaste veckan.
20 - gånger om dagen (minst) pussar jag på Max. Markus är inte lika generös=)

4 kommentarer:

  1. åå va roligt å läsa det där! :) kram

    SvaraRadera
  2. Ett helt UNDERBART inlägg!!!!!

    Du är fantastik! - på många sätt!

    Kram från oss :)

    SvaraRadera
  3. Ha, ha...jag ibland snurrar det i huvudet på fru Johansson!

    Tack Helen, du är lika fantastisk du=)

    SvaraRadera
  4. Den var bra vännen! Mycket bra!

    Kram & hoppas vi kan få till en träff snart!

    SvaraRadera