söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans söndag!

Jag och barnen startade alla hjärtans dag med att mysa i sängen tillsammans. Nicke var på jobb redan klockan 6 i morse så vi fick klara oss utan honom på morgonkvisten. Vi fixade lite och mös här hemma sen blev Markus hämtad av kompisen H och hans pappa för att grabbarna skulle få leka några timmar hemma hos H. Jag och Max gick en liten runda och sen fick han lunch innan det var dax att sova middag. När Max hade somnat passade jag på att träna, det blev Orbitrek, styrketräning samt situps=)

När jag hade duschat och ätit en smörgås till lunch så ringde jag för att höra när Markus skulle hem. Då får jag reda på att kompisen H har kräkt......Gissa om jag klädde på mig snabbt och hämtade hem Markus!! Nu hoppas jag att det är som pappan tror, att båda hans söner (som båda blev magsjuka nästan exakt samtidigt) blev sjuka av mat som de åt på Idrottens Hus under lördagen. Vi har i alla fall ätit mer vitpepparkorn i dag......

Jag fixade sen lite inför vår söndagsdate med Daniel, Helen, Ebba och vovven Alfons=) De kom vid 15.30 och sen har vi haft en mysig alla hjärtans söndag tillsammans. Jag lagade kycklingwok till middag och sen åt vi min Viktväktar-chokladkaka som jag bakade i eftermiddags. Den var väldigt god och jag kan absolut rekommendera den! Tack fina vänner för att vi fick mysa med er i dag och se Ebba ta sina första steg! DET är stort=)

Kramar till er alla på Alla hjärtans dag!

Spana in och lyssna på världens härligaste........barnskratt!

www.med-tristan-i-handen.blogspot.com/2010/02/tristan-och-max.html

3 kommentarer:

  1. TAck för en väldigt trevlig eftermiddag/kväll. God mat, trevligt sällskap ja en riktigt supersöndag! Kram från oss alla på Fridas gata

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade en bra kärleksdag:-)

    SvaraRadera
  3. Nä men ?? va fan gör jag i Sthlm??? saknar er. Massa kärlek från mig till er. Ditt fina sms satte pricken över iet på en fantastiskt mysig alla hjärtans dag. tusen pussar och kramar till er!

    SvaraRadera