lördag 27 februari 2010

Busfabriken!

I morse klockan 9 styrde vi bilen mot Halmstad för att träffa Nina, Annie och Ville. Markus har längtat i flera veckor och han stod först i kön då dörrarna öppnades=) Barnen har busat i tre timmar med endast ett kort avbrott för lite lunch. Max gillade Busfabriken och fick både lekt, åkt cykel, dansat, myst med Nina och hoppat studsmatta!

Tack fina ni för en härlig förmiddag tillsammans. Även om vi har 22 mil mellan oss så känns ni närmare än så=) Psstt......Max ropade "Aaaaaaaniiiiiiiiii" flera gånger här hemma i kväll med......
Vi körde hemåt vid 13 tiden och Max var mer än lovligt trött. Han somnade efter ca 5 minuter i bilen men förvånansvärt nog sov han bara 35 minuter! När vi kom hem la jag honom i vagnen och tänkte att han kunde somna om där medan jag gick en runda. Men icke....han låg glad i vagnen medan jag gick en rask runda på 40 minuter. När jag kom in fortsatte jag träna lite i källaren, det blev lite situps och styrketräning innan duschen kallade.
Julia kikade ut en stund och det är så himla mysigt att se hur glad Max är för henne! Han sträcker upp sina armar och vill blir buren och hon får minsann många pussar också=) Härligt att se. Jag gjorde potatisgratäng och helstekt fläskfilé till middag och Max hjälpte till som vanligt genom att stå på pallen och hälla halva pepparpåsen på gratängen........(tur det gick att skölja potatisen och börja om......)
Nu sover Max och snart ska nästa unge i säng=) Sen blir det Melodifestival, lösgodis och en trött mamma i soffan. I morgon ska Nicke upp och jobba på förmiddagen sen är det dop för Milton!

1 kommentar:

  1. Det ska jag hälsa Annie, då blir hon jättestolt! :-)

    Tack för idag! <3

    KRAM

    SvaraRadera