fredag 26 februari 2010

Minnen

I veckan fick jag en vänförfrågan på Facebook som gjorde mig väldig glad! Det var en kille som jag har växt upp med ute i Döshult (japp, DET är landet....) och han är 1 år äldre. Hans familj, föräldrar och lillebror, bodde en liten bit i från oss och vi umgicks ganska mycket. Vi har nu skickat flera mail fram och tillbaka, tagit reda på vad som händer i våra liv nu och grävt i lite minnen. Superkul!

Han nämner att lillebror Daniel, jobbar på SVT och är trollkarl med progammet "Den itusågade kaninen"! Här har jag suttit och sett programmet med Markus och inte haft en aning om att det är Daniel. Lilla Daniel som alltid sprang runt med "full i sjutton blick" och skulle spana på oss "stora" när det skulle hållas handen och frågas chans=)

Nu har jag och Daniel skrivit lite fram och tillbaka och det är så himla många minnen som kommit fram. Spana in Daniels blogg och framför allt, glöm inte "Den itusågade kaninen".

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket själva för en mysig dag i onsdags! Lika kul som alltid.
    Vad duktig Markus är på att skriva!
    Hälsa familjen - Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack Emilia!
    Vad snäll du är som gör lite reklam samtidigt :o))
    Verkligen kul att fått upp kontakten! Vore kul att träffa hela din familj någon gång snart!
    Kram

    SvaraRadera