lördag 20 februari 2010

Där trillade jag dit.....

...och influensan satt som en smäck=( Vaknade tidigt i morse av att min mage lät som sjutton och jag fick ingen ro. Gick upp vid 7 tiden med Max och lite senare drog min mage i gång. Jag har dock inte kräkt, men ja....ni behöver inte fler detaljer.

Sen kom värken krypande och febern har varit på 38.4. Jag som skulle med Markus till simskolan i dag och sen var det dax för Gabriels 4-års kalas. Men jag har fått ligga större delen av dagen medan Nicke har kört på simskola och sen på kalaset med grabbarna. Trist=(

Vi har sett Melodifestivalen med Markus nyss och jag kan bara skriva att jag är glad för att Darin gick till final. Vilken klasskillnad på honom och resten av de tävlande, han är verkligen duktig. Jag gillade rockbrudarna också och hoppas de tar sig till final via andra chansen. Nu - en Ipren, sen - over and out.

5 kommentarer:

  1. Darin blev jag besviken på, eller inte på honom men på låten. Han skulle kört en upptempolåt - ingen jäkla smörballad. :-( CB var bäst - de bara måste ta sig vidare från andra chansen!

    Hoppas du mår bättre idag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nä fyy!! Stackare...
    Hoppas resten av familjen klarar sig.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hade också hellre hört en uptempo låt med Darin=)

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen!!! Vi slötittade lite på melodifestivalen... tycker nog att det var rätt bidrag som gick vidare :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. CB, dom känner Uffe o Tess ;P Hehe

    Tror du är lite bättre nu men om inte så krya på ännu mer!

    :-*

    SvaraRadera