fredag 20 augusti 2010

Barnvänlig kräftskiva!

I kväll har vi haft en supermysig kräftskiva med barnen! Markus gjorde fint i uterummet med spindelmannen servetter och många ljus på bordet. Julia har som vanligt varit mästerfotograf även om jag lyckades ta några under tiden vi åt. Bilderna får tala för sig själv tycker jag!



Efter vår lilla fest så körde Nicke, Ella och grabbarna till stan för att titta på bilar. Det är ju Vallåkraträffen i helgen så stan är FULL med bilar. Klockan är nu 22.33 och de har inte kommit hem. Markus är nog i extas kan jag tänka;-)

7 kommentarer:

  1. Din klocka går nog för fort, när jag läser detta är kl 22:25 :P

    Tusen tack för ikväll! Supermysigt som alltid!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...jag måste ha sett fel! Sen är det roligt att inlägget är "skapat" 21.59 men det är klockslaget då man börjar. Sen tar det ju lite tid innan bilderna är inne och man är klar=)

    SvaraRadera
  3. Julias bilder talar alltid för sig själva!
    Mycket mysig kväll!
    Hoppas ni får lika trevligt imorgon ;)
    GodnattKramar// Johanna

    SvaraRadera
  4. Tack för en mysig kväll och Julia tar verkligen fina foto:) Grabbarna tyckte det var coolt med alla bilar kan jag säga:) Kramar

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder:=) Finaste ongarna i Gantofta!

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig liten kräftskiva. Max är så söt i sin nya frisyr :-)

    SvaraRadera
  7. Oj, vad mycket jag har missat:-) Ni verkar haft bra i varje fall, fina bilder( som alltid )//Lina

    SvaraRadera