torsdag 12 augusti 2010

Here we go again...

.....with the water! Vad är det med barn och vatten? Max har stått länge i dag med och slabbat med vattnet medan jag gjorde.....

......pannkakor! Vi har hållt oss inne hela eftermiddagen eftersom det har regnat massor. Ganska mysigt ändå att vara inne och bara mysa med barnen, men jag vill ändå ha liiiiite mer sommar! Det är verkligen höstkänslor nu!

Nicke och grabbarna busade lite i soffan innan det var läggdax för barnen=)
Skönt med fredag i morgon, ser fram emot en lugn helg med familjen!

5 kommentarer:

  1. Mums! :-D

    Stod på löpsedlarna idag att det ska komma mer värme... vi håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Nej, Nej, Nej... bort med höstkänslorna!! Jag har varit på stranden idag :-)

    SvaraRadera
  3. Japp - vi håller tummarna för mer sommar=) Jag är icke redo för hösten än;-)

    SvaraRadera
  4. Ligger å lyssnar på regnsmattret på fönsterbläcket, åskan som dundrar och hela sovrummet lyses upp av blixtar! Känns onekligen väldigt höstigt ikväll! Men jag e med, hoppas på
    lite värme till, de kan väl inte va över redan!?
    Max och Tristan och vatten!!! Haha:=) dom blir nog sjömän el nåt!

    SvaraRadera
  5. Idag är här jättemörkt och regnet hänger i luften även om det just nu bara duggar lite till-och-från. I natt vaknade jag av att det åskade och blixtrade. Hösten är definitivt på väg, men det finns inget som säger att det inte kan bli sensommarvarmt och fint igen för det. :-)

    Kram!

    SvaraRadera