torsdag 11 juni 2009

Festfylld helg!

I dag har jag och Nicke varit på Väla (givetvis var Max med) och fixat presenter till både den ena och den andra. Helgen är fylld med fest och kalas!!

I morgon tar min kusin Micke studenten och denna fest blir ju lite speciell. Olyckan som skedde i december har ju radikalt ändrat Mickes liv, runt jul visste vi ju inte alls hur något skulle bli för honom. Denna kämpe tar studenten i morgon och detta ska firas med buller och bång! Sen på lördag ska Markus på kalas hos Oscar och på kvällen ska vi till min pappa och fira hans födelsedag som var i början på veckan. På söndag ska Markus på ytterligare ett kalas hos tvillingarna S.

Jag och Nicke åt lunch på Väla och Max är lika duktig som vanligt och "bara hänger med". Jag hade ett tillgodokvitto på Lyxxa så jag köpte mig ytterligare en berlock till mitt "Thomas Sabo" armband. Det blev ett N som har små glittriga stenar på. Är så himla glad för detta armband som Tina gav mig förra året när jag fyllde år. Har även fått en berlock av henne där det står "My little boy" som symboliserar mina barn. Nu ville jag ha ett N...

Vad händer nu då? Max sover I SIN SÄNG (det ni!) och Markus har en kompis här hemma. Regnet vräker ner och i lär hålla oss inne. Ska skicka Nicke till Maxi nu och handla, Markus har nämligen fått önska Tacos i dag och vi saknar det mesta.

Kram!

5 kommentarer:

  1. N som i Nina :-)11 juni 2009 kl. 15:42

    Åh gumman!!! Så stolt jag blir!! Tänk att jag fått en plats runt din handled!! Känner mig otrolig hedrad och speciell för dig! ;-)

    SvaraRadera
  2. Du ligger mig varmt och hjärtat vännen! Klart det är N som i Nina....*ler*.....

    SvaraRadera
  3. Jag var också på Väla idag! Två ggr till och med men inte sprang jag på er inte ;-)
    Håller med dig om Thomas Sabo, jag älskar båda mina armband (ett "vanligt" berlock och ett pärlarmband med plats för 1-3 berlocker)

    *kramar*

    SvaraRadera
  4. Åh, de armbanden är så fina! Fick ett av Marzi m.fl. nu när jag fyllde år. Jättefint!

    SvaraRadera
  5. *Tittar på klockan* Jepp, just i detta nu sitter du hos J och tatuerar dig och jag är SÅ spänd på att få se resultatet sen! Jag hoppas och tror att det blir precis lika snyggt som Markus namn blev.

    Nästa namn blir väl mitt då antar jag?? ;-)

    KRAM

    SvaraRadera