lördag 27 juni 2009

Trött

Det har inte blivit någon bra nattsömn på länge nu och det börjar kännas. Sen gör ju allergin och medicinerna sitt så jag är allt annat än pigg. Är trött på att vara trött!

I går var vi på stranden en stund, dock blåste det ganska mycket. Vi åkte hemåt och tillbringade sen eftermiddagen i trädgården med Ella och Gabriel. Barnen badar hela tiden och nu fick även Max premiärbada:

Markus och Gabriel blev lite avundsjuka på Max som fick ha en liten pool och ville plötsligt att vi skulle ta fram den lilla som Markus hade när han var mindre:


Klockan 17 kom familjen Åkerman till oss och vi hade en härlig kväll tillsammans. Vi grillade och sen såg grabbar och karlar på fotbollen. Lagom till straffarna anslöt jag och Helen oss och det gick ju som det gick....Synd att Sverige förlorade på straffar när de vänt ett 3-0 underläge först.


Men ingen sorg för det, vi fortsatte till klockan 23 att prata, barnen badade och vi mumsade i oss massa gott i uterummet.


Fina Helen med Max!


Tack familjen Å för en rolig kväll, ni är underbara!

I dag vaknade Max 6.15 efter att ha gnällt mycket i natt. Jag blir inte klok på hur jag ska få honom nöjd eftersom han inte tar välling?! Nåja, nu beger vi oss ut i trädgården och drar lite ogräs, badar, solar och myser med familjen!

3 kommentarer:

  1. Den där poolen med fiskarna på känner jag igen. Den har mina barn också badat i! :-)

    Jag vet att K har samma problem med lille Viggo, han vill heller inte ha välling. Ni kanske får slå era kloka huvuden ihop och försöka komma på något som kan mätta era små grabbar.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade en bra dag på stranden....

    SvaraRadera
  3. Tack själva för en alltid lika mysig kväll med er!!!
    Tusen kramar och pussar från oss!!!

    SvaraRadera