torsdag 18 juni 2009

Yr

Jag är väldigt yr och känner mig lite "snurrig" hela tiden. Men jag tror att allergin orsakar detta, jag är väldigt snorig och det finns nog både det ena och det andra i bihålorna och i öronen. Känns som ett "tryck" över ögonen och näsan, inte alls så skönt jag intyga.

I förmiddags när jag lämnade Markus hos dagmamman så blev han ledsen :-( Han har blivit lite ledsen och det har varit svårt att lämna honom nu några dagar, han vill säga hej då massor med gånger och säger att han vill vara hemma. I dag förklarade jag för honom att Max skulle sova och jag skulle stryka tvätten, så han har mycket roligare med sina kompisar och alla aktiviteter som de hittar på. Vi kom överrens om att han skulle få ringa efter middagen och komma hem när han ville. Dagmamman ringde mig runt 12.30 och han ville inte hem alls......Det blev i stället att jag gick dit och hämtade honom lite efter klockan 15! Så tråkigt är det hos dagmamman....


Nicke körde till Ica Maxi och storhandlade inför helgen, skönt med ett välfyllt kylskåp!


Jag och Max körde till mamma på hennes jobb och hämtade upp en stor kasse med frukt och grönsaker. Perfekt att få då och då av henne eftersom Nicke tyvärr inte får göra personalköp på sitt jobb (det fick de förr).


Nu är Max badad och Markus ligger i soffan och ser på tecknat. Han väntar dock bara på sin kompis F som skulle äta middag, sen leker de igen tills man får dra in honom för dusch:-) Precis så som sommarkvällarna ska vara när man är barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar