fredag 12 juni 2009

Studenten

För en stund sedan kom vi hem från min kusin M´s studentfest. Aldrig har väl en student varit så värd att fira som denna! Min fantastiska kusin som innan jul var med om en svår bilolycka, låg på intensiven i koma och vi visste inte hur det skulle gå för honom. Denna kämpe har gått från koma till en glad kille som gör enorma framsteg hela tiden. Att se honom skratta med vänner i dag värmde allas våra hjärtan, han förmedlar sig genom att nicka/neka och är det något som irriterar honom (tex skällande hundar) så får de fingret....En gest säger mer än tusen ord!

Jag är full av beundran inför honom och hans familj som kämpar på! Så mycket kärlek och omtanke som finns i den familjen, ja....jag finner inga ord.....

En fantastisk kämpe!


Min pappa och hans fru Lena gratulerar!


Kompisar från laget (amerikansk fotboll) kom och gratulerade!

M och syrran gör "peace"


Nicke, Max och Markus på fest!


Jag och Max klara för fest!


2 kommentarer:

  1. Det gör mig alldeles varm i hjärtat att läsa och se bilderna. Vilken kämpe han är, din kusin!

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att få se foto på fightern M som har kämpat så för att komma tillbaka till livet igen. Jag förstår att det kändes extra fint att fira just hans student!

    SvaraRadera