onsdag 17 juni 2009

Sol, pool och grill!

Vilken sommar vi har haft i dag! Jag har suttit i solstolen och fått lite färg, rensat ogräs och så har vi plockat fram poolen:-) Denna pool är ett måste under sommaren då det steker i trädgården. Hela familjen badar massor och det finns väl inget härligare än att ta ett dopp på kvällen då luften inte är stekhet längre och vattnet inte känns så kallt. I dag är dock vattnet iskallt då den fylls på med vatten från slangen där ute *brrrrr*.....Men solen får göra sitt!

Sen har vi grillat med det vanliga gänget, dvs Julia, Ella och Gabriel. Alltid mysigt att ha dem här och i dag tog de med sig vad de ville grilla eftersom min fläskfilé var ägnad åt Markus *ler* Som han har tjatat om att få fläskfilé! Jag gjorde dessutom en väldigt god svampsås som gick hem hos alla.

Dax att fylla poolen...

Markus och Max övervakar...

Max håller koll...


The grillmaster!




Massor med gott kött!



Hela gänget äter i uterummet!




Max har blivit duktig på att äta smörgås!



9 kommentarer:

  1. Ja med alla dom gaddarna kan man tugga macka :) Han ser så cool ut! KramKram/ Johanna

    SvaraRadera
  2. Hmmm.....Det blir kanske bad på midsommar, jag tar med bikinin;-)

    SvaraRadera
  3. åååååå så mysigt! jag vill oxå vara däääääääääääääääär!!! :( KRAM

    SvaraRadera
  4. asså vi dör här hemma för max de såååå jävla söt! vi vill typ äta upp han... :)

    SvaraRadera
  5. Ja, han är en liten goding! Tur jag kan pussa och gosa huuuuuur mycket som helst!

    SvaraRadera
  6. Men Lina....det gick ju bra förra året utan bikini...ha, ha....!

    SvaraRadera
  7. Han är så söt...!!! Tack för igår! Alltid lika trevligt ;-) //Lill syrran

    SvaraRadera
  8. Nu blir det lite väl mycket fokus på mini-J här inne tycker jag nog så jag skickar ett gäng pussar till midi-J! ... Även om han säkert inte vill ha dem egentligen, cool 5-åring som han ju är ;-)!

    Föräldrarna får nöja sig med kramar. Det blir så slabbigt annars. ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jag älskar grillat,pool och sist men inte minst erat sällskap så jag ser redan fram emot nästa midsommar:-)

    Kramar Danne

    SvaraRadera