måndag 15 juni 2009

Rutiner som tar slut.

Helt plötsligt så är Max tokarg när han ska lägga sig. De senaste veckorna har det bara varit att gå in med honom till hans säng, efter lite välling i soffan, och sen klappa honom i rumpan och över ryggen så somnar han. Men inte nu! Han är jättearg och i går fick han ju komma upp och ligga i soffan hos oss. Dock är han väldigt förkyld så det bidrar så klart till att han är irriterad. Men i dag tänkte jag inte ge mig och efter en del vrål så somnade han i sin säng. Får väl se hur resten av kvällen går...

Nu är det sista avsnittet av "Cityakuten" som är min ABSOLUTA favoritserie. Har följt serien i alla år och det blir med en tår i ögat som jag tar farväl i kväll *snyft*


2 kommentarer:

  1. Jag älskar också serien, diggar sista bilden. Mmmm......

    SvaraRadera
  2. Ville bara kika förbi och säga god morgon! Hoppas natten varit ok för er alla. Jag sitter och väntar på att jag ska åka till tandläkaren och spendera pengar. :-S

    Hoppas att ni får en fin dag, Gantoftas bästa familj! Längtar efter er!

    KRAM

    SvaraRadera